فرمانده انتظامی استان کرمان خبرداد:

جاساز 250کیلو هروئین زیرکودهای حیوانی در بم

فرمانده انتظامی استان در دیدار با مدیر کل صداوسیمای کرمان عنوان کرد:

مطالبه گری درحوزه نظم و امنیت مهمترین خواسته پلیس ازحوزه رسانه 

فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت روزخبرنگار به همراه ریاست عقیدتی سیاسی،ریاست حفاظت اطلاعات،معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی ازمعاونان با مدیر کل و کارکنان صدا و سیما دیدار و بر مطالبه گری از سایرنهادها در حوزه نظم و امنیت تاکید کرد. 
کد خبر: ۱۴۱۹۶۵۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار"فرشید"دراین نشست ضمن تبریک روز خبرنگار و با قدردانی از همراهی و تعامل روزافزون صداوسیما با مجموعه انتظامی گفت:اصحاب رسانه به واقع جهادگران عرصه آگاهسازی هستند.

وی افزود:در این میان مهمترین ماموریت این روزهای پلیس و سایر مجموعه ها برقراری نظم و امنیت اربعین حسینی است که در این رابطه همواره همکاری خوبی بین پلیس و صدا و سیما رقم خورده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این میان از جمله خواسته های پلیس به عنوان مجری نظم و امنیت افزایش مطالبه گری از سازمان ها و نهادها است که تاثیر خوبی در حوزه کاهش جرائم و آسیب ها دارد.

سردارفرشید،یادآورشد:متاسفانه خیلی افرادو سازمان‌ها فقط پلیس و دستگاه های قضایی و اطلاعاتی را مسول ورود به خیلی موضوعات می داننداما فرموده امام راحل رحمه الله که مسئله امنیت را یک تکلیف برای همه ما وهمه کشور ذکر کردندتکلیف را برای همه روشن می کند چراکه امنیت یک محصول جمعی است.

فرمانده انتظامی استان همچنین با اشاره به نقش تجهیزات ایمنی در کاهش زمینه های وقوع سرقت برتوسعه سامانه های پایش تصویری درسطح استان تاکیدوبیان کرد:نصب سامانه های پایشی درمیادین شهر و جاده ها نقش مهمی در پیشگیری و کنترل جرائم ایفا می کند که امیدواریم مسئولان امر شرایط لازم برای توسعه این ظرفیت را فراهم کنند.

دراین دیدارمدیرکل صداوسیما استان هم با اشاره به بحث راه اندازی استودیو پلیس گفت:راه اندازی گشت مشترک پلیس با صداوسیما جهت مستندسازی میدانی عملیات های پلیسی مد نظر است.

وی با تاکید بر افزایش فرهنگ ترافیک درسطح جامعه افزود:برای هرگونه همکاری با پلیس برای پوشش اخبار حوزه نظم و امنیت آمادگی داریم که در همین رابطه درتلاش هستیم برنامه درشهر برای هر هفته تولید و پخش داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها